zondag 18 maart 2012

Dag18 - De laatste volle dag, snik snik

Gelukkig hebben we morgen nog een halve dag en dan pas naar het vliegveld. Wat is het omgevlogen. Vanochtend  mailde Ton dat het niet best ging en hij naar de dokter ging, wat een domper voor hem en Lidy (ok, ook beetje voor ons). Hij zou ons op de hoogte houden. Wij zijn onze eigen gang gegaan, erg vindingrijk IMG_2716was het niet. Sapje, koffie, ontbijtje en….. als verandering kwam Ruud de laatste keer eens bij me in de hottub, foto zelfs gelukt. Ton belde dat hij penicilline had en flink aantal dollars armer. Nu maar hopen dat het snel aanslaat. Ruud weer lekker aan de laptop en ik bij het zwembad,het was erg lekker weer en daar geniet ik ook heel erg van. Lidy is nog even bij me komen zitten. Om half 2, na de lunch zijn we weer samen op stap gegaan, alle plannen om naar Seaword te gaan of met treintje over Epcot is niet doorgegaan. Dat Dairy Queen ijsje zat me dwars, dat MOEST vandaag. Ook wilde ik nog een laatste keer naar een outlet, dat is zo weinig gebeurd deze vakantie. Niet erg want we hebben heerlijk andere dingen gedaan, maar nu kon het nog even.

En ja hoor, TOCH weer gekocht, t-shirt van Armani en een BH. Ook voor de laatste keer deze vakantie bij de Starbucks en zo doen we zoveel dingen VOOR HET LAATST deze vakantie. Nog
even voor brood naar Walmart voor de laatste keer. En toen, jaja…. ik ben zo blij dat ik het kan vertellen, al waren onze VVV er niet bij, maar we zijn naar de Dairy Queen gegaan. Ik kon het onmogelijk maken om daar vandaag niet heen te gaan en mmmmmm, ik ben over hoor. Wat een heerlijke Blizzard hebben we op. Ruud die met cookies en ik die met chocolate covered strawberries, op advies van Robert-Jan. Ruud vond alleen dat hij te snel smolt, maar de smaak vond hij ook heerlijk.

Ik heb zo snel gegeten dat het geen kans kreeg om te smelten al was de temperatuur zo tegen de 30 graden en hebben we hem buiten in de zon op een bankje opgegeten. Volgende keer neem ik een grotere. Zeker weten. Wat wel jammer was dat de VVV er niet bij waren, wij hadden ze beloofd daarop te trakteren nog ter gelegenheid van Ruud zijn verjaardag en daar is dus niets van gekomen. Ton en Lidy, jullie houden het tegoed hoor, we komen weer terug in Orlando met elkaar.

We zaten nog te dubben wat we zouden doen met eten; straks naar de Mac (voor de laatste keer deze vakantie maar eigenlijk ook voor de eerste keer) of thuis wat maken. Maar gelukkig zagen we bij het IMG_2728 binnenkomen van het hek, dat Ton en Lidy naar buiten gingen dus snel  naar elkaar toe en achter elkaar aan naar de Walmart waar een Mac zit. Zij konden dan gelijk wat boodschappen doen. Ohoh, wat een vreselijke Mac is dat zeg, niet aardig en geen  warm eten. Nou ja, als je  honger hebt smaakt  rauwe bonen zoet (of iets dergelijks is de uitdrukking he).

Op de terugweg hebben we eindelijk wat foto’s gemaakt van de Chinese, of Thaise of weet ik veel welke taal of land dat is.
Het ligt tegenover ons complex, maar wel prachtige gebouwen en beelden zijn er te zien. Ruud is thuis de koffers gaan inpakken en nadat alles in 2 koffers en een weekendtas was gedaan, bleek dat  het gewicht  in alle drie niet meer dan  42 kilo was. Dus hup, alles uit de weekendtas in de 2 koffers erbij. Minder te sjouwen.

Wat er morgenochtend nog bij moet ? We zien het wel, morgen nog een hele ochtend nog lekker in het huis. Op zijn vroegst pas rond half 12 weg, want we vertrekken pas kwart over 3 en  twee en half uur van te voren aanwezig is meer dan genoeg. We hopen dat we geen vertraging hebben want we hebben maar 53 minuten om over te stappen. Al moeten we alleen maar naar de juiste gate  lopen,  Robert-Jan weet niet of we op dezelfde terminal aankomen als we vertrekken. Of dat we ook eerst nog naar andere terminal moeten. Hopelijk alleen naar de andere gate, dan redden we het zeker. Morgenochtend in ieder geval koffie bij Ton en Lidy om afscheid te nemen, wat is het snel voorbij gevlogen.

Teleton zei

Nou, toch een prima dagje met een internationaal programma; Een Ijslandse Blizzard, Een Aziatisch gebouwtje en een Big Mac Attack. Wat wil een mensch nog meer? Fijn dat Ruud helemaal is ingepakt, kunnen jullie morgen alles op het gemakje doen. Geen zorg over de overstap, dat komt helemaal pico de luxe voor mekaar!

Anoniem zei

Eindelijk op de valreep dan toch nog de Blizzard geproefd. Ach het lekkerste bewaar je toch altijd voor het laatst? Jammer dat jullie vakantie er op zit, maar wat hebben jullie het lekker gehad. Jij gaat vast de hottub nog missen Agnes, want dat hoorde toch wel bij de dagelijkse routine. Ik wens jullie alvast een hele goede reis terug naar huis en leuk dat ik met je mee mocht lezen.

Anita zei

Wat hebben jullie het lekker gehad de afgelopen dagen, ik heb genoten van de verhalen. Leuk dat Ruud nu ook de hot tub geprobeerd heeft, heeft hij geen spijt dat hij het al veel eerder had moeten proberen? Op de valreep toch naar Dairy Queen, lekker hoor.
Een hele goede terugreis gewenst en tot een volgende keer.
Groetjes Anita

Tiana zei

Helaas zit er alweer op! Geniet nog even deze laatste ochtend! Lavast een goede terugreis en bedankt voor het meelezen cq genieten!

Sonja zei

Wat is het snel gegaan maar wat een plezier. Goede reis naar huis, die overstap komt goed. We hebben de zon voor jullie besteld, die temperaturen ook, maar je zult het met de helft daarvan moeten doen;-)

Aggie zei

Jeetje, wat is jullie vakantie omgevlogen. Maar wat hebben jullie genoten zeg, dat neemt niemand meer van jullie af! Koester de vele mooie momenten en voor straks: een goede en snelle reis terug!
Bedankt voor het meelezen en tot een volgende keer!

Twinmom1995 zei

Wat gaat de tijd toch snel, voor je het weet moeten jullie weer naar huis. Jammer dat het inmiddels zover is.
Alvast een hele goede reis.

Robert-Jan en Yvonne zei

Hehe, EINDELIJK !!! Mooi dat het lekker was ;-) !

Unknown zei

Bedankt dat we mochten genieten van jullie verhalen met je VVV en ook van de Avonturen zonder,een goede reis terug en tot een volgende keer

Saskia zei

Goh wat is dat snel gegaan zeg.....Heel erg bedankt voor het meelezen en graag tot een volgende keer.
Gr. Saskia

Yvonne en Rob zei

Goede reis en wel thuis.
Tot de volgende keer!
Grtz.yvonne

Hans zei

Bedankt dat we konden mee genieten van jullie vakantie in Orlando.

thea zei

ook van mij een goede thuisreis toegewenst....Kon je huis niet in, sleutel draaide niet verder om, durfde geen kracht te zette, bang dat de sleutel zou breken...
Tot dinsdag!!!xxx

2theusa/Christa zei

Bedankt voor de gezellige verhalen en de leuke foto's.
Bijzonder was de verschillende beschrijvingen van dezelfde dag als jullie met de VVV op stap waren.
Jullie kunnen terug kijken op een heerlijke periode.